中文(简体) Português English (US) Français Deutsch Italiano 日本語 한국어 Русский Español
Site Translator Widget with Flags
۳:۳۳

من هنوزم عاشقم!

ارسال شده توسط mehran


سـال‌ها بگذشته ازعهد جـــوانی، من هنوزم عاشقم
روز‌های شروشوروشادمـــانی، من هنوزم عاشقم
با مدارا گفتگو کــــــــــــردیم بادل، درخفــا وآشکار
باز درچشمم توخـــــــــــــــوانی، من هنوزم عاشقم
گرچه ازهرچشم طنازی نمی‌لرزد دل افسرده لیک
درخیالش درخیال داســــــــتانی، من هنوزم عاشقم
طعنه ولبخند‌ها را هــــردومی بینیم واوگوید به من
پایداری کن که حتما می‌توانــی، من هنوزم عاشقم
دل گرفتار واسیرومن گرفتار دلــــــــــــم بی‌اختیار
بعد بیداری وبعد پاسبــــــــــانی، من هنوزم عاشقم
گاهـــگاهی من به دنبال دل دلّه، دوان درکوچه‌ها
وحشتی نی از فشار پلـــــکانی، من هنوزم عاشقم
باتشر‌آید خـــرد،خوارم کند، خُردم کند، ازترس او
من‌ومن گویم جوابش سرزبانی، من هنوزم عاشقم

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

2 نظرات:

ناشناس گفت...

به به چشم مامانم روشن

ناشناس گفت...

آفرین به شما
بااین احساس شیرین زندگی بی عشق بی معناست
به نظر من عشق رنگیست که بر نقش زندگی زده می شود و به آن روح می بخشد
افشین

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

ارسال یک نظر