中文(简体) Português English (US) Français Deutsch Italiano 日本語 한국어 Русский Español
Site Translator Widget with Flags
۱۹:۱۲

سنگ دل!

ارسال شده توسط mehran


شرح شوریدگـی دل به تودادم، توبه من خندیدی
درگذار قدمت خــــوارفتادم، توبه من خندیدی
قطرهٔ اشک چوازچشم رقیبان بچکید ازره مـــهر
قطره دریاشد وپیش تونهادم، توبه من خندیدی
دیدمت دست‌به‌دست‌گرم‌سخن‌شانه‌به‌شانه‌با‌او
آه حسرت چـوبرآمد زنهادم، توبه من خندیدی
نامه‌ها دادم و پیغام ازاین دربدری، بــــــــی‌خوابی
دیدی ویرانی ام‌وخط وسوادم،توبه‌من خندیدی
کوه اگربودی وصخره،همچوفرهاد فــرو ریختمی
شایدازسست نهادی که‌چوبادم،توبه‌من خندیدی
حیله ها ساختم و مـــــــکرفراوان که به چنگت آرم
جدوجهد من و بازار کسادم، تو به من خندیدی
عاقبت نرم شدی ، گــــــــرم گرفتی و زحالم گفتی
دیدی آن‌غصّه‌وغم رفته‌زیادم،توبه من خندید
ی
تصویر ارسالی از: سارا موسوی

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

ارسال یک نظر