中文(简体) Português English (US) Français Deutsch Italiano 日本語 한국어 Русский Español
Site Translator Widget with Flags
۲۱:۲۳

گفتم که شاید بعد از این

ارسال شده توسط mehran

رفتم که کـــار دل کنم گفتم که شاید بعد ازاین
من حل این مشکل کنم گفتم که شاید بعدازاین
نــازش کشم،رامش کنم،باوعده هاخامش کـنم
اوراازاوغــــــــافل کنم گفتم که شایدبعدازاین
بزمی اگر دارد به او آهسته گــــــــــرم گفتگو
برچیده این محفل کنم گفتم که شاید بعدازاین
غــرق ارشود در چشم او،تسلیم موج خشم او
غلتیده برســـــاحل کنم گفتم که شاید بعدازاین
گرسربه پایش می نهد خودرابه زاری افکــند
اندیشه ای عاجل کنم گفتم که شـــاید بعدازاین
بگریزد ار از خانه دل بی ســــــر پـــناه آواره دل
باخویش هم منزل کنم گفتم کـه شاید بعدازاین
بی طاقت ازهم درکشش اوخسته ومن درجهش
من جهد بی حاصل کنم گفتم که شاید بعدازاین

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

ارسال یک نظر